Dag 2. - MIna föräldrar

yo, mina föräldrar har då flyttat isär för *räknar på fingrarna* typ 1 ½ år sedan. Min mamma bor med min syrra och mig på backen här i sorsele. I en *räknar på fingrarna* 3a... tror jag. Vi trivs som fisken i vattnet ;) Min mamma är lite... konstig. haha, näemen jag älskar henne. Vi kan skratta väldigt mycket då vi t.ex spelar ditt favvo spel... telletubbies :] Desuton lagar du ASGOD kycklingcurry gryta... :D löve yaa. Min pappa bor med mig i ett hus på backen oxå. dryck 1 km från min mammaa, Du är oxå craazy... KARATEKID! haha men vi har jätte kul då vi kollar på mr. bean och rat race... jag vill veta vad som händer... haha. Men du är skitrolig att spela wii med oxå... fiskespelet in my <3. haha mario kart äger du oxå på. love ya 2. Men slutsatss: MINA FÖRÄLDRAR ÄR AMAYZING. <3


KOMMENTARER
Mamma

Konsig?? Jag??;)) Love ya

2011-02-15 21:50:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback