Dag 3 - Mina syskon

Haha, då kommer vi till mitt favvo ämne, MINA SYSKON. haha men jag älskar dem ;) totalt och fullständigt. Vi kommer mycket bättre överens nu och vi kan skratta när du jessica ska lära mig dansa vals och vi faller ihop fullständigt i en hög på golvet, eller du Martina då vi gör något randomt som vanligt ♥ Men min ena syrra Jessica bor hos ja o mamma och min andra syrra Martina bor i en egen lägenhet ^^ Haha asså martina när vi är hos du och spelar new super mario bros hela natten. FunnY. Men seriöst, skulle ALDRIG. Byta bort er mot något! <3 F
Ja o JeessEna bilden på Jag, Martina o Jessica together. Lägnge seidan...
Ja o jessica typ 06
Jag har ingen bild på jag och dig, martina. Du är för BILDSKYGG! haha men i love you♥


KOMMENTARER
Mamma

<3 alla tre:)

2011-02-17 23:25:16
katrin

vad söt du va! Fast du e söt nu också <3

2011-02-19 16:47:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback