Darrar som ett asplöv

hoo, kom just från träningen och skulle just svänga i svängen in till huse då en läs hund kom och började skälla och morra, och hundrädd som jag är hoppade jag in i djupsnön och typ skrek. Men kunde ju inte stå där hela kvällen så jag smög förbi totalt skvätträdd och typ sprang som en tok resten av biten. Darrar fortf.
Men skolan idag har varit skitrolig xD Musik på elevensval och ja o edit skrattade (som vanligt) Och kom på världens ägigaste ref. nwehehe- Så skulle vi kuta till vårat klassrumm, så tog jag på mig skorna och ja o edit sprang nerför trappen och ut. åsså utanför musiken gled jag och rammlade på ändan. Vi skrattade lite och satte gärnet igen. Vid nästa sväng gled jag igen... haha, så sprang vi in och störde bild lektionen och snodde kopiatorn ;D Haha, aja inge mer roligt idaaag-
Imorrn ska visgruppen spela in sin låt på musiken. Så det blir inte många pers. imorrn ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback