Natt uppdate

ugg, kan inte sova, så jag kör en liten uppdate ;) I veckan har det inte hänt se mke. Skolan, fys träning, slagit 2 killar i min klass att göra mest sit-ups på en minut *stolt* Städat rumme, ja... inte så mke mer ;I Men ikväll såg jag o pappa en ägig film. "rat race" Den handlar om personer som ska komma först till ett skåp där det finns pengat, haha, jag lovar mest ägiga filmen EVER. Men vi såg bara en timme drygt. Tänkte lägga in lite bilder men pallar inte gå till hallen och hämta usb-sladden. Så det får bli imorrn ;) Btw. Edit är ju på spa-helg i helgen... Avis :/


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback