Shoorts

Tja, sitter och lyssnar på owlcity nu :3 har fluhhmat med edit. Hon har öppnat dörren ett x antal ggr xD haha men jag älskar dig ändå knäppis <3
Men har haft syslöjd då jag och katrin snaackhnade och ja o frans diskuterade Marilyn Manson. Han tycker han ser läskig ut xD haha spanska sedan då Spanska läraren var borta :3 så vi gjorde inget spec. Jag satt och snackade med Ida, Nils o Maicol som sitter närmast ja om typ...jag har ingen aning xD Inget roligt sedan på the whole daay. Ikväll ska jag nog baka någe sedan blir det bones som vanligt.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback