Status:

Ont i halsen, trött, feber, hes som en kråka, och sjuk imorrn... smaskens...
Men var i Storuman ikväll på gitarr. Jobbigt å åka men på hemvägen somnade jag. Kom hem o tog feber 37.8... roligt. Så ska vara hemma imorrn, HOPPAS JA BLIR FRISK TILLS PÅ ONSDAG! En dag i Umeå med syrrorna = shopping! ♥ Jag hägrar friscoburgare
För er som int vet bild 1: FRISCOBURGARE on the max
Bild2, Umeå, nwehehe
Bild3. Monkii, happjy
Bild4. Guitarr (dock inte min)
Bild5. Band in a box, ett program vi fick låna och installera på datan :3 i just loove it. Vi ska kanske köpa en nyare version, den vi har nu är ungefär 2003. But it ownss. Har haft nåde roligt med de ikväll ;)
Men it sucks att vara sjuk imorrn, får bara hoppas att jag är frisk tills på onsdag ;D *hyper*
Men nu ska ja soova, det kan behövas. Om vi far på Onsdag drar vi iväg kl. 06:00... mysigt... Martinas (?) Idé, inte likt henne. Menmen, vi är ju där typ kl. 9 ;) Ju tidigare desto mer tid i umeååws. btw. så skull ida till umeå samma dag, vi kanske ses?
Jag i min "sjuktröja"


KOMMENTARER
Fanny

Jag va på monki i söndags:P

2011-03-01 10:08:12
URL: http://ensparris.blogg.se/
Johanna;)

oo, hitta du nå snyggt då? ;)

2011-03-01 13:21:02
URL: http://frokennfransson.blogg.se/
Fanny

ja fast det mesta kosta lite för mkt. Jag är ju snål! men det är ju därför jag har så mkt pengar:P

2011-03-01 14:15:32
Johanna;)

Jå, det är ganska dyrt men snyggt ;3. Haha, du är ju joakim von anka #2 x)

2011-03-01 14:42:09
URL: http://frokennfransson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback