Wööw

Helluu, har inte varit så bra uppdatering på sista tiden...:] Men det är för jag inte har PALLAT. Aja men var på armbrytningen ikväll, haha 4 pers där. everyone was giirls.
Wilma o Ida Bryter :3
Haha, jag o ida var nere vid snöhögarna då jag fick för mig att springa uppför en och jag upptckte inte att den var täckt med is förrens jag var uppe så jag halkade ner på världens isigast *aka* klumpigaste snöbana... AAJJJ
Resultat
...jani
Haha men det kommer bli mke bättre uppd. Imorrn har jag bestämt då ska ni få se på aktivbloggare. Får lite dåligt samvete då man har liite statistik men inte uppd... aja men he ska de bli ändring på... C'YA


KOMMENTARER
wilma

snygg ja äe!

2011-02-05 13:22:19
Johanna;)

haha men ofc ;)

2011-02-05 17:03:14
URL: http://frokennfransson.blogg.se/
Wilma

Diggar minenxD

2011-02-07 16:33:58
Mamma

Täckbyxor o vinterskor... vore kanske bra att ha på sig;)

2011-02-11 11:35:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback