yaaoww

Tja, har startat en tvätt nu ;) Stora tvättarkvällen tonight. haha. Men var på skolan idag. Mooosik, haha det gick...asdåligt jag suuger på att förklara grejjer.
SV och flummahde med ida, haha. Men lunch kassler me potatisgratäng. På lunchen upptäckte jag att nån hade varit å rota i min väska, och det var ju filip o frans o nils... haha dem hade tagit en massa tugummin ur väskan. Först blev ja sur, sen bah who cares? Och gav bort resten. Eller okey, dem två som var kvar. Inge roligt sen på hela dan. Här hemma fick jag tillbaka datan. Wiihooe, nu funkar den som den ska ;) *HAAPPYYY* tack!
utsikt'n från mitt rum hos mamma ;)


KOMMENTARER
Mamma

Hoppas du inte glömde tvättmedlet denna gång;))

2011-02-17 23:21:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback