Yeah! She's baack

Nu är mann tillbaka efter 4 dagars ofrivillig paus från bloggen ;) Min dator har krånglat nå se nanting. = Internet har varit dött. Fick tillbaka det igår :D Men i Söndags installerade Jessica Norton 360 på min data. Och det programet gatt uppdateras eller något så det började blocka en massa stuff. Google chrome dog. Internet explorer funkade i typ en timma, sen dog det oxå. Så jag har inte haft internet på nästan hela veckan... trevligt ^^ Men igår lämnade mamma min data till pappas jobbarkompis, som fixade den ^^ Men kollade den igår när jag komm till pappa. Facebook funkar inte, Kan inte kolla mejl, Gsm funkar inte. msp funkar inte. osv.osv. oxå funkar det inte att ladda ner google chrome... så jag måst ha internet explorer nu, känns lite ovant. MEn det funkar ;D Ska göra en lite roligare uppdatering om vad jag har gjort i veckan. Men det blir då jag har städat rummet. Tvättat och satt upp gardiner. c'ya


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback