bildbomb...nån gång

Tjosan, har nyss ätit. Ska snart dra iväg till Martina och spela wii :3 haha vi har drogat new supermario bros hela kvällen ;) schnajjs. Köpte inte så mke i arvidsjaur idag pappa köpte BETYDLIGT mer än jag xD haha men vi gick på dollar, expert och köpte en hubb och kollade runt. åt och ja... gick på varuhuset. Sen var det att fara hem ;) Men jag kommer hem nån gpng ikväl... hoppas jag, vi kanske däckar hos martina xD SKull int förvåna mig ;D Imorrn blir det ONE TREE HILL MARATOOOON!. ... :D


KOMMENTARER
Edit

Jag vill också ha One Tree Hill maraton! Det måste vi göra nån gång. ;)

2011-01-10 14:26:20
Johanna;)

hehee :3 jag är på cd 3 säsong 1 nu ;) scweet

2011-01-10 14:39:12
URL: http://frokennfransson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback