Fair play trophy

Tja, kom nyss hem från bussen :3 haha vi ägde feett idag xD Haha matchen vi spelade mot Lycksele blev det 20-1 till dem och matchen mot dorotea 6-0 till dem. Haha fan vad vi kände oss ägiga xD haha men vi hadd ägigt roligt iaf ^^ Men Ja, när vi kom dit (efter 3 timmar i buss) Åt vi lunch. kebab. Hämtade fotbollsgrejjer i bussen sen och gick mot omklädningsrummen. Bytte om och då hörde man i högtalarna som fanns i omklädningrumme "ge plats nu åt SORSELE som ska värma upp" vi bah...xD haha men vi gick ut på plan och värmde upp. Första matchen mot lycksele. Killarna var först. Vi tjejer satt och skrek och hejjade och ja. Dem gjorde typ 10 mål och killarna gjorde 1. Snyggt jobbat boys! Våran tur sedan, jag blev lagkapten och ja... vi gjorde inget mål om vi säger så. Killarnas tur igen och det gick väll ganska bra. Våran tur sedan och ingen ville vara målvakt så jag offrade mig. Släppte in ett X antal mål men Lycksele ÄGDE. haha en kille i lyckselelaget gjorde en fucking vakåtvolt när han hade  gjort ett mål. vi bah...ehhh. haha. Men nästa match var mot Dorotea det gick noll-noll tills det blev tjejernas tur. Jag var målvakt igen. Jag räddade ganska många mål. Missade bara ett *stolt* Men matchen slutade iaf 6-0 till dem. Men ajuste i första matchen fick vi enn godispåse för vi spelade fair x3 Bussresan hem var tortyr. Man var ju trött och kunde inte sova xD haha men nu blir det en film och sedan S-O-V-A


KOMMENTARER
Ingeeira

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-04-14 13:09:48
URL: http://ingeeira.blogbow.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback