Love ya mom

Tjoo, sitter och kollar på något randomt tv program. Ska springa och hjälpa mamma med maten sedan :3 Men btw. Nu är det klart, ja kommer in på crowdburn imorgon :P Mamma har köpt ett medlemskort till jag :D Så jag kommer in ;) *happy* Då ska maja komma te jag imorgon så drar vi dit ;D he ska bli göda. haha men idag har vi inte gjort typ något. Engelska förhör då jag typ skrattade ihjäl mig xD löl. Bild dåvi gjorde världens tristaste grej. Lunchrast. Spelade vi fotboll och ja. sexualkunskap sedan och sen bar det iväg hemåt ^^ Men nu ska mamma ta datorn. (sitter på hennes eftersom min är hos pappa och jessica glömde sin laddare i norrberg xD) Ska dra iväg till pappa så fort martina kommer hit. SYNES. 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback