ARRGH, vad händer?

seriöst, vad händer med min uppd.? Den dör ju en gång i veckan ungefär :/ INTE BRA!
*saad*
Men lite uppd sen i måndags ;) Vi har hunni å haft prov i NO, har hunnit varit på en teater med syrran, varit på träning. lärt mig spela början till grenade -  bruno mars.
ehh... BORING WEEK. ops, caps c:
aja. orka vara dryg :4
Ajuste ;) Edit har klippt sidecut (:O) Jag tvingade henne att logga in på msn o webba med mig... Hon passade i det ;) Såg bara lite ovant ut för hara bara typ sett henne i långt hår xD
Snackade oxå lite med två tjejer som hon var med, sanna och alma ;) Twilight freak var en av dem ^^ Sanna tror jag ;D gr8! Jag har blivit beroende av twilight igeen.
asså,  haha. x)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback