Dag 11 - Mina närmaste vänner

Haha, nu kommer dagarna dra igång igen :3 i was lost...
Men OK, Mina närmaste vänner är många... typ alla tjejer i klassen o typ Fanny, vanessa o Jeanette
Men i klassen trivs jag med mina friends. Den som jag umgås mest med just nu är
Idaaahhh.s aka grädde ;) Haha, the worlds most crazy pööörson... Men vi har alltid askul och sjunger NORRLAND I MITT HJÄRTA :3
Edit aka saltgurka Min bvs ;) we have been friends 4 a long time... Men vi ahr allways kul ;)
Fanny aka presidenten Vi träffas alldeles för sällan :/ saaad. För vi har rooligt xD Längtar asmke till sommarn ;D miss yuuu♥
Jeanette aka...vafan? Bäst kussen♥ haha, älskar att kolla på barbie filmer med dig :3 synd att du har data strejk (fattar inte att vi är släkt på den punkten) Så du inte kan läsa detta <3
katrin aka jordguuubbe Manga kompis :3 Vi dampar alltid på tekniken... eller jag gör de och försöker få dig med mig men... det slutade med att mitt sugrörstorn rasade...eh... men i love ya ♥
Maja aka MaYaPiraaya Min egna lilla piraya, haha asså askul har vi ;) Du e ju bah för crazyy

Men det är typ dem jag mest umgås med... känns som jag har glömt nån asviktig... hmm...  Men detta är såklart inte alla som betyder mest för mig♥ Jag glömmer er inte ;) Det är bara dem jag umgåts mest med under detta år :3
edit; världens mest failigaste inlägg (redigerat 22.40)


KOMMENTARER
Mamma

Men he e jhu jag du ha glömt haha;)

2011-03-18 21:42:59
Edit

vadå fail??

2011-03-19 17:35:22
Johanna;)

EDit: vaddå?



Mamma: haha, ajuste ;D

2011-03-19 18:19:31
URL: http://frokennfransson.blogg.se/
katrin

:3 puss

2011-03-20 15:45:38
Johanna;)

pöss ;D

2011-03-20 15:50:35
URL: http://frokennfransson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback