Dag 12 - 10 saker jag vill göra innan jag dör

Asså jag har saker jag alltid velat göra, men kommer nog aldrig att göra :3 Men här kommer min lita :3
1. Se alla Star Wars filmer (Det är en grej som man bara måste se, men jag aldrig kommer göra om inte nån ser dem med mig... får försöka tvinga edit ;)
2. Hoppa fallskärm
3. Simma med delfiner
4. Se en världsberömd artist live
5. Uppleva flygande bilar
6. Uppfinna flygande biler (kommer aldrig hända xD)
7. Resa jorden runt
8. Lära mig japanska
9. Leva på pommes frittes i en vecka (kan ju passa på att se star wars filmerna samtidigt xD)
10. Bo ett år i usa


KOMMENTARER
katrin

haha den sista var ju bäst ;)

2011-03-20 15:40:11
Johanna;)

yeah ;D

2011-03-20 15:49:50
URL: http://frokennfransson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback