Dag 8 - Mina Intressen

Mina intressen är ganska många, men meest av allt är det ofc musik ;D Jag har spelat olika instrument i typ tre år och fick min keyboard julen 08 tror jag ^^ Jag spelar alltså mycket keyboard och spelar mest populära låtar, men mitt mål innan 2011 är slut är att jag ska kunna hela fúr elise, är på mycket god väg.
Spelar oxå gitarr, vi hade en gitarr hemma då jag började så spelade mycket på den... men den sprack... Så då köpte pappa en gitarr var åt oss ^^ Så nu spelar han oxå, och han gillar det väldigt mycket.
Jag gillar oxå fotboll :3 Mest spelar vi på rasten men tränar fotboll oxå, men har inte blivit så mke på dem senaste två veckorna. Har varit sjuk m.m. Men det är askul ;)
Armbrytning håller jag oxå på med, de har jag bara hållit på med i cirka 2-3 månader. Det började med att ida.s övertaelade mig och jag fastnade. Det är askul ;3
btw. detta e ett tisinställt inlägg ^^


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback