HAHA

HAHA, jag kom att tänka på en grej, när vi var i dorotea och spelade fotboll. Minns ni?
Aja men då blev jag utvald till "lagkapten" i en av matcherna och sen då vi skulle tacka dem vi spelade mot råkade jag säga fel skola... så jag tackade alltså fel skola när jag stod och pratade inför en hel gympasal full med folk som stirrade på mig och bah WTF?! det blev lixom
- Vi tackar *** skolan för en VÄL vunnen match med en applåd" elr något sånt. det blev en ganska fet sorsele dialekt oxå ;) *me like* näeh men, jag undrar vad dem tänkte när jag stod och tackade en skola som vi inte ens spelade mot?
aja, just a though jag tänkte på nu... asg... men iaf, detta e ett tidsinställt inlägg *funnyfacts* sitter antagligen på syslöjden nu... ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback