heh

uppd på 100% MEN DU, YEAH!
Näe, men har tänkt att uppdatera men jag är ju lat ;) everbody knows that. Men det har inte hänt så mke i veckan, den har gått asfort O_O  Känns som det typ nyss var tisdag osså typ WHAT? redan torsdag... aja... Men har mest suttit och solat med ida, summer times. Näeh men vi har suttit på en snöhög nere vid fotbollsplan och solat med ida o maja en dag och sen i en busskur :3 Men så kommer såklart jobbiga folks och kastar snö...bais...
Så har blivit snöbadad en hel del under veckan av ida.s aka grädde b.la. t.ex:
Vi var vid armbrytnings lokalen och väntade på att elina o evelina skulle komma och låsa upp så frågade ida:
Hon: MUCKARU VA?
Jag: JAA
*Hon hoppar fram och puttar mig i en snöhög, jag får hyper och springer upp och jag och wilma får ner ida på marken, men det slutar med att hon jagar oss, jag och wilma springer runt huset och råkar få igång ett billarm, blir utstirrade och gapskrattar xD*
haha men aja, rolig vecka iaf ;) Har btw. bevisat för ida att man känner mina magmuskler *stolt*
Men lite bild från seeeenaste tidn


KOMMENTARER
katrin

yaaaayh! :D

2011-03-20 15:44:00
Johanna;)

;3

2011-03-20 19:00:41
URL: http://frokennfransson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback