Music tips

Jag har en awesome musiksmak :3
Tänkte lägga upp nåra songs.
Alla som nånsin har träffat mig vet att jag tjatar om Marilyn Manson, so whattaya think?

MusicMusic Playlist at MixPod.com´
Sen har vi ju en annan favorit, MCR! (My chemical romance)

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
Sen har vi ju mina tyska darlings! RAAMMSTEIN!

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
Vi tar en sista innan jag måste dra ;)
TYLER HILTON! lite udda från dem andra... men asså... ja

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com Vilken låt tycker ni bäst om?


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback