Carpe Diem!

tjohej!
Elevens val idag :) Gick ju ändå skapligt med tanke på att vi var fyra stycken där...
haha alla andra tränade inför vinterspelen :S
Menmen, vi som var där hade iallafall roligt, och fick oxå reda på att jag Hanna och Edit ska spela på en stämma den 14 Mars :)
Efter skolan for jag på handbollen, gick väll sådär :/ Var bara lite halvdöd efter 1 och en halv timmes springande!
Pappa var så snäll så han väntade på mig utanför så jag slapp gå :D
Skyndade mig hem och åt, slängde mig i duschen och sen bar det iväg på gitarrkursen jag går i :)
Ni kanske inte vet det men jag går både Gitarr och Piano lektioner :)
Går även i handboll, armbrytning har just slutat i fotboll oxå blir det väll gymmet lite då och då.
Så helt lat är jag ju inte ;)
Men ja... Hanna ska börja i armbrytningen :D jaaa
Sen så pratade jag och ida med Linda om att vi skulle få en kopia på nyckeln till armbrytningslokalen så vi kunde träna mer än en gång i veckan. Det var lugnt! :)
Så nu blir det fler aktiviteter :)
Måndagar: Troligtvis armbrytning
Tisdagar: troligtvis armbrytning, Pianolektion
Onsdagar: Handboll, Gitarrlektion i Storuman
Torsdagar: Handboll, armbrytning
Fredag: Är väll mest hemma men ibland blir det Ammarnäs :)
*aktivitetsbarn!* ändå känner jag mig så lat...
old picture! Men tycker ändå jag ser ut som en blandning av en tvättbräda och en panda här! :D


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback