D:

dagen... asså ja...
Blev snöbadad nå se jävulskt :(
Jag och Hanna skull gå från matan då två killar från skolan höll på å snöbada varandra. Och såklaaaart så skull jag skratta till *skadeglädje* så den ena av dem bah
"ååh, vi snöbada Johanna" yaay...
En av dem hoppade på mig men jag gav mig tusan på att jag inte skull in i snön så jag sparkade och skrek och då kom the superhero Hanna Rothlin och tog bort killen från mig :D
Men då fick den andra hets på hanna istället så han drog iväg efter henne och dem köt iväg, jag lyckades tillslut slå mig fri från greppet och började springa mot där Hanna for.
Och just som jag rundade ett hörn höll ja på å springa på den där andra killen... vart lite rädd och stannade till så den första killen kom ifatt mig och höll fast me och gick runt för hanna hade tydligen tagit hans nyckel... gode sur jag var!
Kom iallfall tillslut in efter ett x antal snödoppningar och då såg jag hanna springa ut igen, sprang efter henne men killarna följde efter och ja... om vi säger så här. hela jag var vit igen då jag kom igen.
...Då var det inte happyface på Johanna kan jag säga D:
aja men iallfall.
Vi har iallfall minst ett A på våran SO ~ Antikens Kina planch ;)
hej?
haha typ enda bilden ja hadd på pappas dator (snodde den eftersom min är uppe i mitt rum)
porridgecup påje!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback