never say never

veckans update... jodu... ;)
Men har lixom varit fullpackat som vanligt :) Gitarrlektioner, handboll, pianolektioner, armbrytning och skolarbete på det då. full vecka!
I helgen har jag hunnit fixa klart med rummet (städat ur ett litet förråd som finns som en liten dörr i mitt rum och gjort om till en garderob)
städat ur gammrumme, varit på besök hos min kära mormor och träffat nästan hela släkta och min tvåmånader gammla assöta kusinbarn. Gulligare unge får man leta efter.
Han har redan lärt sig släktens paradnummer. "råttan" STOLT!
fick nåra högtalare från syrran 2. så nu kan man då äntligen spela musik från mobilen.
skola imorrn, bara jag som längtar?
jag och min söta lilla grädde :D




KOMMENTARER
Moder

Kul att träffa Linn o bäbisen:)

2012-02-20 18:05:54
Fanny

Handboll!!???:D

2012-02-21 17:45:04
URL: http://fannyfs.devote.se
Johanna

haha yes! Ska vara med på Vinterspelen nästa vecka :D

2012-02-21 18:05:55
URL: http://frokennfransson.blogg.se/
Fanny

Vinterspel handboll? Det går inte riktigt ihop:P lycka till i alla fall och va duktig du är som valt en så bra sport!!;)

2012-02-22 22:03:01
Johanna;)

haha men handboll var tydligen en vintersport :) iallafall så tycker då jag det med! ;) asroligt ju!

2012-02-22 22:18:09
URL: http://frokennfransson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback