work, work and more work.

heey, sitter nu i sängen och ja... haha letar efter en manga att läsa :3 *nörd*
Men dagen har varit smått... flummig ^^
Jag och Hanna har jagat varandra och hon har låst in mig på killarnas stinkade toalett xD
Sen har vi legat på golvet och hon har kittlat mig och jag skrek ju som en stucken gris och försökte åla mig bort, vilket nog gick som det gick... :)
aja men iallafall, dagen har varit rolig. efter skolan drog jag och ediliten till bibblan för lite so-jobb. Vi satsar på ett starkt A till våran faktasökning vi håller på med :D
här hemma har jag tagit det lugnt, skypat lite och gjort bort en massa läxor. känns awesome!
till helgen blir det nog AMMARNÄS with my dear family!
Tar antagligen bussen upp efter skolan med syrran, men vi får se :) Dit ska jag då förmodligen
ja... nu har jag renskrivit nåra musikpapper och asså... Johanna. Du har ju faktiskt gjort skolarbete idag?
KEEP UP THE GOOD WORK!


KOMMENTARER
Mamma

Härligt va du e duktig:-)

2012-02-07 21:29:10
Mamma

Ammarnäs:love:

2012-02-08 21:55:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback