Black and yellow

Hay!  haha denna dag har ju inte varit helt fel och man säger så^^ Först kom Minmei tillbaka till skolan.
Sen fick jag och Ida veta att vi fick ledigt för SM
Och till sist fick man reda på att man fick Musik som EV.
Love it.

Men min kväll har bestått av att bestämma mig för vilken fondvägg/tapet jag vill ha i mitt rum.
Jag ska flytta mitt rum dit upp och då blir det att GÖRA OM. det.
chill!
Ni får väll se resultatet sen ;)
Aja men orkade inte ha kvar mitt bandage på fingrarna så slet av det nyss... känns ovant och lite ömt men jag ska nog låta det vara nu :P
Läste oxå nyss att jag fick A på mitt SO prov och 27/30 på det andra :)
Go natt folks!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback