Dag 1 - 10 sanningar om mig

10 sanningar om mig.

1. Jag älskar armbrytning
2. Min favoritdvärg av dem sju dvärgarna är trötter :3
3. Jag är egentligen blond
4. Det värsta jag vet är att vara sjuk
5. Jag har lätt att skaffa nya kompisar
6. Jag och tre andra personer ut min klass skrev en rock låt som vi spelade in i sexan, Jag och Edit sjöng på den ;)
7. Min favorit färg är vinröd
8. Jag har aldrig fått IG på ett prov
9. Personerna som jag helst umgås med på min fritid är mina systrar.
10. Min favorit efterrätt är Marängsviss



KOMMENTARER
Fanny

Ginger lägg ut foto!!!!!:-P:-d:love::love::love:

2012-01-13 16:54:35
URL: http://fannyfs.devote.se
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Kul att läsa :D

Vad snyggt det blev med designen förresten :D Ser att du fixade det med profiltexten ;)

2012-01-13 17:58:59
URL: http://adaras.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback