Dag 2 - En person som betyder mycket för mig

En person som betyder mycket för mig.

hmm... detta är en svår fråga för jag har ingen riktig speciell person som betyder MEST för mig. men jag har ett par underbarisar som jag kan skriva :3

Ida Sundström.

IDA. min lilla kvinna och bebis! Hon är en bland dem bästa personerna på jorden! Älskar dig! Har bara känt dig i typ ett år men du betyder MYCKET för mig! <3

Minmei Renlund Bergman

bildskygga fisgubbe D: Har ingen bild på dig! Men du är oxå en person jag har känt väldigt kort tid men du är helt UNDERBAR person! älskar ditt skratt! <3

Edit Nilson


Du är den jag har känt längst..sen i dagis har vi väll hängt ihop? xD aja. men smått random person love you!
Fanny Fjällström.

DIN SÖTA SAK! haha. Jag har känt dig oxå ganska länge! Ända sen den där gången... när var det egentligen? Jag tror vi träffades på lekparken nere vid Åkergatan. xD Haha men synd att vi bara träffas typ 4 ggr per år D:

Men du är asså... haha... RANDOM! och helt underbar! Miss you! <3

Hanna Rothlin.

Asså behöver jag säga något mer? En person med en AWESOME sångröst som jag egentligen har känt sen... vi gick i kören ihop i typ fyran? haha. Men har lärt känna dig närmare nu i sjuan och haha ja.. vi har samma humor!
Hur mycket ologiskt har inte vi skrattat åt egentligen? :)
Synd att du åker till sommaren :(

btw. JAG ÄR FÖLET!!?!?!?!
haha men jagis elskis duis! <3





KOMMENTARER
Edit

Älsk de me :D

2012-01-22 14:19:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback