First day of school ;)

hell yeah! Känns awsm ^^
Haha dagen började med att jag kom ner i korridoren och såg en asglad hanna som log mot det jag trodde var mig. Jag gick fram och skulle ge henne en kram då hon började snacka med en lärare bakom mig " vad roligt att vi ska ha dig idag " Johanna goes like... :'( Och dem som satt brevid bara skrattade D:
Aja men vi har fått *räknar* ungefär 3-4 nya klassmedlemmar ;) 3 stycken från Fbk och en i våran klass ;)
Behövde bara vara i klassrummet ett tag sen skulle vi ner i korridoren och "mingla" haha, vi fick gratis fika iallafall!
Spanskan hade tydligen flyttat och bildsalen är där gamla spanskan var förut (dizzyness) slutsats. Johanna kommer att gå fel dem närmaste månaderna o_O
jamen... ja... Har varit själv ikväll förutom då Jessica ringde och skrek att jag skulle sätta på spisen för hennes var trasig och hon höll på å baka bröd LOL.
Så då kom hon hitruschande med en bakplåt, lånade ugnen, lämnade nåra bröd och drog sedann ;)
Sen har jag mest plojjsat lite med bloggen och fixat lite stuff.
Håller på å städa rummet nu och sen blir det nog några "En ängelstålamod avsnitt" Och en film.
Kanske lite varm choklad alá Johanna oxå? :thumbup:


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback