Inge fanny D:

tjeeen! Jag kände mig asduktig imorse då jag vaknade halv tio redo att kliva upp och aspigg. Jag satte mig upp och sen minns ja inge mer xD haha måst ju ha tvärsomne eller ngt. vaknade iallafall runt ett då pappa komme hem från lunchen. Låg kvar i sängen och samlade kraft att förflytta mig från sängen till tvrummet och sjunka ner till ett underbart avsnitt av Vampire Diaries. *happyface* Fanny smsade men kunde int va ve hom förrens efter middan.
Ja tro klockan va runt två då komme Anna och vi tre spela kort å fika. Komme lite mer folk och vi skull då äta middag bestående av kroppkakor ;)
Sen spelade vi wii hela kvällen så hann int va ve hon på kvällen heller D: Ja tro alla begav sig runt halv tie eller nått... :/
SÅ FANNY, SORRY. DÄR HAR DU FÖRKLARINGEN!
Aja men nu blir det att krypa ner med vampyrerna igen ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback