skola imorrn och dragstart på bloggen ;)

Nu drar allt igång! :) Bloggen, skolan you name it :)
Vaknade imorse runt halv nio av att snäll mamma har lovat att ställa en extra väckar klocka vid min säng innan hon far och jobbar så att jag tar mig upp om mornarna ^^ Dags att börja vända på dygnet igen.
Igår kom HANNA ROTHLIN hem från varshonnuhavare och vi bestämde att jag ska fota henne till en grej hon ska göra ;)
Ni kan besöka den sjönsjungande bästa tjejen HÄR på hennes facebook sida ;)
Men idag ska jag och syrrerna ta det lugnt sista dagen på lovet och dra oss till äldst syrran och chilla med wii hela dagen :P Det var ett tag sen ;)
Har sett ut vampire Diaries (hehe :2) Måste börja se påå internet säsong tre... den har inte ens sänts klart på tv...
Har istället börjat se om "En ängels tålamod" skriver en liten recension på den sen. Håll utkik >w<
Naglarna håller jag på att göra nu, det blev enkel fransk manikyr, orkade inte hålla på med en massa färg.
byee


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback