Skrubbsår och stukningar ;)

Haha, kvällen har varit awsm ^^
Hade roligt på fotbollsturneringen och lyckades undkomma med ett stukat finger och ett par skrubbsår. haha!
Näemen på uppvärmningen till jag tror det var den tredje matchen så tog det snett på handen och det gjorde lite ont, tänkte inte mer på det lixom. Sen började vi spela och då gjorde det ont! Efter matchen drog jag av mig målvakts handskarna och spolade handen under kallvattne.
Skolsköterskan kollade på den och konstaterade att den iallafall inte var bruten utan bara stukning :)
Vi hade ju tre matcher kvar och ingen extra målvakt så det var bara att dra på mig handskarna och ställa sig i mål igen ;)
Nu när jag komme hem var fingret kanske ja... gaaaanska mycket större än dem andra, haha uppsvulletfinger.se
Ömmade i hela kroppen så då drog jag mig ner i ett varmt bad och stannade där i kanske två timmar :)
Så nu har jag lindat om fingret så jag inte ska böja det inatt och plåstrat om benen, värmt en värmekudde och nu ska jag mysa i sängen med ett kostymdrama! :)
gonatt! :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback