20 points of 25 ;9

Helluw. Nu har jag blive utmanad... Jag ska skriva ett inlägg som är svenskt korrekt. Man kan ju alltid hoppas ^^
Men idag hade vi först SO, vi fick tillbaka NO-provet. JAG FICK 20 P AV 25. Skitglad :D Totally amaazing. blablabla... Nu e skolan slut =) Cyklade hem, en brandbilsgrejsimojs stod utanför våran tvättstuga...? Vet inte varför :p Men ikväll ska vi nog se en maasaa Disney filmer. Jessica har köpt: Mästerdetektiven Basil mus, Pinocchio, Lejonkungen, Svärdet i stenen o Micke och Molle . :D Sen hade Martina kommit hit med Veronica mars

Hoppas jag skrev rätt nu ;)

Kan inte lägga in en bild nu :/ Sry... Blogg.se är jobbigt


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback