30 frågor om mig

När man har tråkigt :)
Namn: Johanna Margareta Vivianna Fransson
När fyller du år: 29/1
Antal kuddar i sängen: oj... kanske fyra?
Bästa platsen på jorden: Laisa, Ammarnäs
Vinter eller sommar: Sommar

Favoritbil: En som rullar
Favoritbok: Älskar alla böcker... nästan :) Men just nu "Tillsammans" - Denise Rudberg
Favoritdjur: Elefanter :'D
Favoritdryck: teee
Favoritfilm: Mulan (barndomsminnen)
Favoritgodis: Lakritssaker som min EditNilson brukar köpa till mig :)
Favoritmusik: Varierar från dag till dag

Skog eller stad: Skog
Favoritfärg: Röööd
Beroende: nåra kakor med kanel i som ja trycker i mig just nu :3
Har på mig just nu: kläder?
Hemort: Sorsele
Hårfärg: RÖD
Familj eller vänner: Jag är mer en familje person (:
Vilken ringsignal har du på din mobil: Dinosours will die
Intressen: Armbrytning, piano, foto
Hur skulle dina vänner beskriva dig: Ja... lite wierd att jag ska svara på det men hörde för inte så länge sen att jag var lojal... så ja :)
På söndag ska jag: Förhoppningsvis vara i Ammarnäs
Vad har du under sängen: ...damm
Skonummer: 35-37

Tycker inte om: Folk som inte kan stå för sin åsikt
Tycker om: Glädje!
Vad skulle du vilja vara världsmästare i: Snällhet :D
Vill kunna: Spela fiol
Vill åka till: Washington





KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback