A friend is someone who lets you have total freedom to be yourself.

det finns några underbara vänner i mitt liv som jag aldrig skulle vilja byta bort. Dem förtjänar att bli berömda och vara i rampljuset, här har ni dem :)
Ida Sundström.
Vi har varit kompisar i knappt ett år men känns som om jag har känt dig huuur länge som helst. Skulle inte klara mig utan dig din underbara varelse!
Vi har gjort massa roligt bland annat, sm i motala, alla armbrytningstävlingar, Varit livrädd på eran moppe,
rock out wild. Kan nämna säkert 100 saker.
Lämna mig aldrig! ♥
Edit Nilson.
ahahah, jag du och Hanna har ju våra stunder ;)
Du är nog den jag har känt längst varenda dag från dagis till sexan har vi hängt tillsammans.
Du är ju klegget som håller ihop alla. :) (posetivt!)
Vad skulle jag göra utan digdå nassenilson? ♥
Hanna Rothlin.
Har känt dig sen vi gick i samma kör för typ 5 år sen. I höstas hittade vi tillbaka till varandra genom musiiken :D
Du är den mest randoma jag vet o_O och helt underbaaris!
Jag du och Edit och våra Nalle Puh filmer säger jag bara! KUNG!
längtar tills ikväll då vi ska ha sååhäääär roligt!
Vad ska jag ta mig till då du flyttar till sommaren? TA MED MIG!
Fanny Fjällström.
Du är en OTROLIGT söt tjej som jag tyvärr inte träffar så ofta D: Men då vi gör det har vi hur kul som helst!
Har snöbollskrig, nördar disneyfilmer eller tältar är bara några av dem underbara sakerna vi gör!
Längtar tills i sommar då vi ska ha hur roligt som helst!
Don't ever leave me presidenten!♥


KOMMENTARER
Fanny

Haha gulliga du jag kommer inte lämna dig!!!;)<3<3

2012-04-22 13:19:27
URL: http://fannyfs.devote..se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback