LånghelgN

wiow
Är ledig Måndag-Tisdag :'D
haha näemen for till mami idag och ja... gjort inge speciellt...
Vi va å kolla på en ny lägenhet idag med mamma :D Men käntes int se rätt...
Alldeles för småa rum, min säng skull knappt rymmas i "mitt" sovrum. Man skull va tvungen å kliva över han för å komma åt garderoberna, käntes int se lockande. :]
jaja, men vi är ju inte i behov av att flytta heller, men skulle kännas roligt att förnya sig oxå och inte bara bo kvar på samma plätt hela tiden.
fast det gör ja ju hos pappa? haha aja...
Nu vet ni vad jag har gjort idag iallafall :)
Ska nog ta tag i livet imorrn...
haha gud va ja lät deprimerad där? o_O
Näemen ska fixa lite med mina gamla saker fixa en spegel hit upp å såntdär.
Längtar tills på tisdag!
haha bilden är tagen genom ett par solglasögon :)
redhaired girl?


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback