solsken och vårkänslor :'D

Sitter på skolan nu å gör en no uppsats :)
Känns lite spec å börja blogga igen på skolan? jamen bättre det än inte alls ;)
Min uppdate har varit lite hackig för lite saker som har hänt, men nu ni!
Har lite mer good news. Iallafall för mig, min lilla president Fanny kommer hit idag och skull sova hos ja imorrn :D
Det blir nog att planera inför sommarn!
Jamen ja... har fått ett litet annat ryck, jag och Gullan va ute å sprang igår? ;) chockade? jag med.
haha 4 km etapper :) Stolt!
Drog sen hem till ida å färgade hennes hår :P
haha! ♥


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback